Aangekomen in Vancouver

26 augustus 2014 - Vancouver, Canada

Hallo allemaal,

Na meer dan 24 uur op te zijn geweest, toch nog even snel een berichtje vanuit Vancouver.
Vanmiddag op tijd vertrokken. Gelukkig nog, want ik zag stiekem de reis al in het water vallen door een vulkaan die dacht uit zijn winterslaap te ontwaken. Gelukkig dus geen last van gehad. De vlucht ging erg voorspoedig. Ook op de luchthaven ging alles erg snel en konden wij ons huurautootje ophalen.
Eerst maar naar het hotel gereden en inchecken. Daarna snel richting downtown om alvast maar wat mee te pikken van de stad. We moeten tenslotte toch gelijk in het ritme komen met 9 uur tijdsverschil.
We hebben een klein boottochtje gemaakt over False Creek. Prachtig uitzicht over de skyline van Vancouver. Ook hebben wij hier ons eerste wild al gespot! Een zeehond! Dat belooft wat voor de komende reis, hopen we dan maar.Daarna op het gemakje lekker in de haven een hapje eten. Zoals zo vaak na het eten slaat dan bij ons toch ook de dip toe. Nog snel alvast wat inkopen gedaan in de supermarkt en liqor store en door naar het hotel om onze oogjes maar te sluiten.

Tot zover de eerste dag. Overigens is de wifi niet al te best. Dus het kan best voorkomen dat er even geen berichtje komt!

Groetjes van ons.